|
|
发表于 2005-12-18 01:19:05
|
显示全部楼层
<P>Jalgaj bichiye!</P>
<P><FONT face=Arial color=#000000 size=6><STRONG><EM>Digital!!!!!</EM></STRONG></FONT></P>
<P><STRONG><EM><FONT face=Arial size=6>Huugee orshoo</FONT></EM></STRONG></P>
<P><FONT size=2>Eejee, tanii min gishgesen gazraas tvmen ungiin tsetsges delgerch <BR>Ursah nulimas noiton dusal buhen zuvhun jargaliinh bg eejee <BR><BR>: Shvvdriin duslaar tsai chanaj tandaa bariad ochii eejee <BR>Shuleg dyyndaa taniigaa uguilen hairlah dyylah yum eejee <BR>Nulimas gashyyn, haryysliin nulimas nyasuun <BR>Nyytshan hairlasan hairand chin erhelj dandaa yavj dee <BR>Urshuu eejee erhiin t*n*g huugee urshuu <BR>Umug tushig min ta min namaigaa uuchilj urshuu eej min <BR><BR>Chrs: Niseed odohvii ta myy xvv chin <BR>Neg l ih gunigtai hotsrohvii bi <BR>Namriin shuvuudtai orhiod odohvii gej tsailgan eejiigee durslaa <BR><BR>: Uuchil eejee urshuu eejee <BR>Uhaangui teneghen xvvgee ta min uyartal zemel dee <BR>Uilan bj dyylii <BR>Taniihaa ulmiid shulgen tsetseg devsii <BR>Ene minii chadan yadan dyylsan dyy min <BR>Enhrii taniihaa saihan buhniig dursan sanan dyylsan dyy min <BR>Setgelees min urgan garah tandaa urguh svvn tsatsal(ene heseg n bhgui) <BR>RapIII: Nudnees min suvdan nulimas bumburun urslaa eej min <BR>Nugel nudnees zamhran arilsan, melmeren urslaa eej min <BR>Nutsgen modod navchaa uvurtlun haramsan gunih shig <BR>Nugelt zurh min aldaj endej tanaasaa holdohvii <BR>RapIV: Eej min ta min balchirhan xvvdee gants l zayah shvteen min bilee <BR>Heleech xvvdee, holdohgui gedegee naddaa amlaach eej min <BR>Anzaaraagui ee, bi buhniig anzaaraagui yavsaar yavsaar <BR>Sayhan zalyygaaraa bsan eej min utulsniig anzaarlaa! <BR>Chorus * <BR>Niseed odohvii ta myy xvv chin <BR>Neg l ih gunigtai hotsrohvii bi <BR>Namriin shuvuudtai orhiod odohvii gej tsailgan eejiigee durslaa <BR>Tsetsegsiin tolgoi buhulzuhud naddaa <BR>Tseejind min gunigiin boroo zuulun shiverlee <BR>Enhrii eej min dee, hairtai eej min dee ergeldenhen on tsag uraslaa <BR>*_* <BR>: Neg l medehed baigali delhii nar sartaigaa gandajdee <BR>Eejdee zoriulj hiisen zuilee ergetsuulen bodood uzii dee <BR>Hiisen zuilee bichsen shulgee ergetsvvlen bodson heden ugee <BR>Tandaa hairtai xvv chin dyylj bna, dyyg min harin tsaash n tvgee : Vvrneesee bi chin nismeergui <BR>Vrgelj tanaasaa bas holdmoorgui <BR>Vvl n ugui tsenher tengerees n <BR>Aadar boroo, oroh geed bh shig, sanagdaad bh yum daa <BR>: Zurhendee teej, setgelee neej udur honog ungursuur <BR>Eejiin min usend byyral nemhee, enhriihen xvv chin 20 hurchee <BR>Ayasaar boldgui hatyy horvood amidarch yavaagaa dyylahgui bol <BR>Ahiad tanigaa hezee bi hairlah yum be eej min <BR>Chorus* <BR>Niseed odohvii ta myy xvv chin <BR>Neg l ih gunigtai hotsrohvii bi <BR>Namriin shuvuudtai orhiod odohvii gej tsailgan eejiigee durslaa <BR>Tsetsegsiin tolgoi buhulzuhud naddaa <BR>Tseejind min gunigiin boroo zuulun shiverlee <BR>Enhrii eej min dee, hairtai eej min dee ergeldenhen on tsag uraslaa <BR><BR>: Neg l medehed ta min utlujdee <BR>Udur ireh tysam tanii min us byyraltsaar <BR>Unchin tsagaan botogo shig uldehvii gej xvv chin aih yum <BR>Udii hurtel ta min huugee gesen setgeliig tani bodoh yum <BR>Vvrneesee bi chin nismeergui <BR>Vrgelj tanaasaa bas holdmoorgui <BR>Dergedee bgaa jargaliig xvv chin dendvv dendvv holoos haij l bj dee <BR>Delhiin tsetsges hagdrah tsagaar teneghen xvv chin oilgoj uhaarsan <BR>Hun hunees ilvvtei taniigaa gomdooj zovooj l yavsan bol eejee <BR>Huugee urshuu, tanaas ushuu uur eej xvvd chin ugui dee <BR>Huiten noiton-d daarahvii jindehvii <BR>Halyyn salhin-d gandahvii gundahvii <BR>BAS, hunees ilvv hun bolnoo gej huugee hairlaj <BR>Bodoldoo zugaatsaj, gadyyr tenej yavsan blgui dee <BR>Aldaj endej yavsan myy xvv chin <BR>Ayasah hoiton taniigaa l argadii, argadan duulya <BR>Chorus* <BR>Niseed odohvii ta myy xvv chin <BR>Neg l ih gunigtai hotsrohvii bi <BR>Namriin shuvuudtai orhiod odohvii gej tsailgan eejiigee durslaa <BR>Tsetsegsiin tolgoi buhulzuhud naddaa <BR>Tseejind min gunigiin boroo zuulun shiverlee <BR>Enhrii eej min dee, hairtai eej min dee ergeldenhen on tsag uraslaa </FONT></P> |
|